• PostNord kirje 2€ (toimitusta seurataan alkaen 4 €)
  • Nopeat toimitukset
  • Saat aina avokaupan 90 päivän ajan

PostNord Kirje 2€

 Jäljitettävä kirje 4€

Tiedotuskesä 2021

1. Yleistä

1.1

Nämä yleiset ehdot (“ehdot”) ovat voimassa, kun sinä asiakkaana (”sinä”) teet tilauksen sivuston www.skalhuset.fi ja siihen kuuluvien sivujen kautta (”kotisivu”). Sopimus syntyy sinun ja Lowwi AB:n, yritystunnus 3157522-9 (”SkalHuset”) välille. Muuta tietoa SkalHusetista sekä yhteystiedot ilmenevät kotisivulla.

1.2 

SkalHuset ei hyväksy, Ruotsin lain mukaan, luottokauppaa alle 18-vuotiaille henkilöille. Voidaksesi tilata kotisivulta sinun tulee olla täyttänyt 18 vuotta. SkalHuset pidättää oikeuden yksittäisissä tapauksissa hylätä tai muuttaa tilauksesi (esimerkiksi jos olet antanut virheelliset henkilötiedot ja/tai sinulla on maksuhäiriömerkintöjä).

1.3

SkalHuset pidättää oikeuden loppuunmyyntiin ja kotisivulla esiintyviin mahdollisiin kuva- tai kirjoitusvirheisiin, esimerkkeinä virhe tuotekuvauksessa tai teknisissä tiedoissa, virheelliset hinnat ja hinnanmuutokset tai virheellinen varastotilannetieto. SkalHuset pidättää oikeuden korjata ja päivittää virheelliset tiedot milloin tahansa.

Huomioithan, että kotisivulla käytettävät lehdistö-/tuotekuvat antavat vain arvion siitä, miltä tuote näyttää. Valoasetusten, valmistusmateriaalien ja näytön asetusten vuoksi värit ja sävyt voivat poiketa kuvan ja päivänvalossa olevan fyysisen tuotteen välillä. Tämä koskee esimerkiksi hopean ja kullan sävyjä sekä vaaleampia sävyjä, kuten samppanja tai beige. Pyrimme käyttämään kuvamateriaalia parhaalla tavalla antaaksemme niin todellisen mukaisen kuvan tuotteesta kuin mahdollista. Muutamia kuvia on muokattu, jotta ne kuvaavat todellisuutta parhaalla tavalla.

Tietyissä tapauksissa erikoistuotteiden muotoilu voi poiketa tuotekuvasta. Tämä johtuu siitä, että valmistaja kehittää tuotteitaan jatkuvasti ja muuttaa toisinaan yksityiskohtia tuotantovaiheen aikana. Hyvä esimerkki tästä on näytönsuoja, joka tietyissä tapauksissa sisältää kokonaan peittävän puhelimen kameraoptiikan suojan aukon sijaan. Tuotteen laatu on kuitenkin aika vastaava tai parempi.

Kaikki kotisivulla olevat kuvat tulee nähdä vain kuvituksina. Tällaiset kuvitukset eivät välttämättä vastaa asiakkaan saamia tuotteita tai tuotteen todellista ulkonäköä. 

1.4

Kotisivu ja kaikki kotisivulla oleva sisältö on SkalHusetin tai sen lisenssin myöntäjän omaisuutta. Tiedot on suojattu immateriaalioikeudellisten ja markkinaoikeudellisten lakien perusteella. Tuotenimiä, tuotemerkkejä, kuvia, yrityksen nimeä ja grafiikkaa, designia, ulkoasua sekä tietoja palveluista, tuotteista ja muuta sisältöä ei saa kopioida tai käyttää ilman Skalhuset.fi:n kirjallista suostumusta.

2. Tilaaminen ja Sopimus

2.1 

Tehdessäsi ostoksen hyväksyt ostoehtomme sekä tietosuojakäytäntömme. Hyväksyt siten, että sinä asiakkaana olet saanut tiedon henkilötiedoistasi ja suostumuksesta henkilötietojesi käyttämiseksi sekä evästeistä SkalHusetin tietosuojakäytännön mukaisesti.

2.2 

Ostoa koskeva sopimus syntyy, kun SkalHuset on vahvistanut tilauskesi ja olet vastaanottanut tilausvahvistuksen SkalHusetilta sähköpostitse. SkalHuset suosittelee säilyttämään tilausvahvistuksen mahdollista asiakaspalveluumme tapahtuvaa yhteydenottoa varten. Voit peruuttaa tilauksesi siihen asti, kunnes SkalHuset on vahvistanut tilauksesi. Jos peruutat tilauksesi, SkalHuset tulee hyvittämään kaikki mahdolliset maksut, jotka sinä tai maksu- tai luottokorttiyritys on tehnyt tilausta koskien.

2.3 

Jos olet tilannut väärän tuotteen tai haluat muuten peruuttaa tilauksesi, ota meihin yhteyttä välittömästi, niin voimme yrittää pysäyttää tilauksen. Valitettavasti emme voi taata, että tilauksesi ehditään pysäyttää. Suosittelemme, että käytät chat-palvelua ottaaksesi yhteyttä meihin (täällä kotisivulla tai Facebook Messengerissä). 

Jos chat-palvelu on suljettu, lähetä sähköpostia osoitteeseen support@skalhuset.fi ja lisää viestin otsikoksi "Bråskande - Avbryt order". Sisällytä viestiisi tilausnumerosi ja mahdolliset muut tiedot.

 

3. Maksaminen, hinnat ja veloitukset

3.1 

Collector 

Yhteistyössä Collector Bank AB:n kanssa tarjoamme maksamisen Collector Checkout -palvelun kautta. Collector Checkout -palvelussa kaikki yleisimmät maksutavat on kerätty yhdeksi ratkaisuksi – valitse verkkopankkimaksu, korttimaksu, lasku tai osamaksu (osamaksuvaihtoehdot voivat vaihdella ajan kuluessa). Voit päättää itse kassalla ennen ostoksen vahvistamista, mitä maksutapaa haluat käyttää. Kortti- ja verkkopankkimaksut sujuvat kätevästi ilman, että sinun tarvitsee siirtyä toiselle sivulle.

Lasku ja osamaksu tarkoittavat, että saat tuotteet kotiin ennen kuin maksat niistä. Voit maksaa koko summan kerralla tai jakaa summan pienempiin osiin. Eräpäivä voi vaihdella ja se ilmenee sinulle lähetettävästä laskusta tai osamaksulaskusta. Toimitustapa ja mahdolliset lisättävät veloitukset ilmoitetaan kassalla ennen ostoksen vahvistamista.

Voidaksesi valita maksutavaksi laskun tai osamaksun, sinun tulee antaa virallisesti rekisteröity osoitteesi toimitusosoitteeksi ja sinun tulee olla täyttänyt 18 vuotta tilauspäivään mennessä. Suppeampi luottotarkastus suoritetaan, mikä tarkoittaa tietyissä tapauksissa luottotietojen tarkastamista. Myöhästyneestä tai puuttuvasta maksusta veloitetaan viivästyskulu ja viivästyskorko.

Sivulla oma.collector.fi voit nähdä kaikki maksamattomat laskusi Collector Bankilta.

3.2

PostNord Kirje: 2 € - Tämä on esivalittu vaihtoehto, ja tilaus lähetetään tavallisena kirjeenä PostNordin kautta (ei jäljitettävä). Jos kirje on liian suuri mahtuakseen postilaatikkoon, saat ilmoituksen, jonka avulla voit noutaa kirjeen lähimmästä noutopisteestäsi. Vain yksityishenkilöille.

Jäljitettävä kirje: 4 € - Lähetetty Asendian mukana jäljitettävänä kirjeenä ja toimitetaan 1-4 arkipäivän sisällä (jäljitettävä). Lähetyksen koosta riippuen se voidaan toimittaa suoraan postilaatikkoon tai lähimpään postiedustajaan. Tällaisissa tapauksissa saat tekstiviestin tai ilmoituksen kirjeitse, jossa on tietoja. Toimitetaan sinulle Postin kautta. Vain yksityishenkilöt.

Turvallisuussyistä SkalHuset pidättää oikeuden muuttaa valitsemaasi toimitustapaa sekä meidän että asiakkaan turvallisuuden varmistamiseksi. Huomioithan, että emme koskaan vaihda edullisempaan vaihtoehtoon kuin mitä sinä asiakkaana olet valinnut.

3.3

On erittäin tärkeää, että annetut osoitetiedot ovat oikein. Virheellisistä osoitetiedoista (esimerkkinä virheellinen postinumero) aiheutuu lisäkustannuksia kuljetusyhtiölle. Pidätämme oikeuden veloittaa sinulta asiakkaana veloittaa nämä kulut.

Veloitus: 25 €

Noutopisteeseen lähetetyistä noutamattomista paketeista veloitamme asiakkaalta kuljetus- ja käsittelykulut.

Veloitus, yksityishenkilöt: 15 €

4. Toimitus

4.1 

Toimitusaika voi vaihdella hieman riippuen ostamastasi tuotteesta. Tuotteen toimitusaika ilmoitetaan kullakin tuotesivulla.

Normaali toimitusaika varastossa oleville tuotteille on 1–5 työpäivää. 

Tiettyjen tuotteiden toimitusaika on 3–6 työpäivää. Jos olet tilannut tuotteen, jonka toimitusaika on 3–6 työpäivää, tilauksesi lähetetään meiltä 3 työpäivän kuluessa. Syy hieman pitemmälle toimitusajalle on se, että nämä tuotteet sijaitsevat toisessa varastossa. Heti kun tilauksesi on lähetetty varastostamme, saat meiltä sähköpostivietin. 

Jos olet tilannut tilaustuotteen, arvioitu toimituspäivä ilmoitetaan tuotesivulla. Kaikki tilaustuotteet on merkitty keltaisella tieto-symbolilla tuotesivulla, kassalla ja tilausvahvistuksessa. 

PostNordin toimitusaika on normaalisti 2–4 työpäivää. Tämä toimitusaika perustuu PostNordin antamaan tietoon. 

Asendian jäljitettävän kirjeen toimitusaika on 1-4 työpäivää. Tämä toimitusaika perustuu Asendia.

Huomioithan ystävällisesti, että poikkeukset, joihin SkalHusets ei voi vaikuttaa, voivat vaikuttaa toimitusaikaan. Huomioithan, että nämä toimitusajat ovat voimassa, kun tilauksesi on lähetetty.

4.2

Jos paketti noudetaan noutopisteestä, noudon tulee tapahtua noutoilmoituksessa ilmoitetun ajan kuluessa. Normaalisti paketti tulee noutaa henkilökohtaisesti voimassa olevan henkilöllisyystodistuksen ja lähetystunnuksen avulla. Saat aina ilmoituksen, josta ilmenee, mistä ja milloin paketin voi noutaa. Ilmoitus voidaan lähettää sähköpostitse, tekstiviestinä tai tavallisena kirjepostina.

4.3

Viimeinen lähetysaika saman päivän kuljetukseen:

PostNordin kirjetoimitus: 16.00
 

Jäljitettävä kirje: 12.30

5. Peruutusoikeus ja avokauppa

5.1 

Etämyyntilain mukaan sinulla on oikeuttaa peruuttaa ostoksesi 14 päivän kuluessa tuotteen vastaanottamisesta.

5.2 

Tuote tulee palauttaa käyttämättömänä ja yhdessä alkuperäispakkauksen kanssa. Varmista, että palautukseesi on merkitty tilausnumerosi ja että se on pakattu hyvin, jotta se ei rikkoudu kuljetuksen aikana. Sinä asiakkaan olet vastuussa siitä, ettei tuote vaurioidu kuljetuksen aikana ja että tuote saapuu meille muuttumattomassa kunnossa. 

Tilauksen peruuttamisen ja väärän tuotteen tilauksen yhteydessä sinä asiakkaana olet vastuussa palautuksesta aiheutuvista kuljetuskustannuksista. Voit päättää itse, kuinka lähetät tuotteen takaisin meille. Voit lähettää palautuksen tavallisena kirjeenä postimerkillä varustettuna tai seurattavana lähetyksenä. Jos tarvitset apua tuotteen palauttamisessa, suosittelemme ottamaan yhteyttä lähimpään postitoimistoosi. 

Huomioithan, että sinulle asiakaan ei palauteta kuljetuskustannuksia mahdollisen palautuksen yhteydessä.

Huomioithan ystävällisesti, että jos käytät samaa pakkausta, jossa tuote/tuotteet toimitettiin, sinun tulee itse maksaa pakkauksen lähetyskulut. Jos pakkauksen kuljetuskuluja ei ole maksettu, veloitamme 9 € meille ja Postille aiheutuneina kuluina.

5.3 

Tuotteet, joita peruutusoikeus ei koske:

1) Tuotteet, jotka tilataan erikoistoiveiden mukaan. Esimerkiksi tuotteet, jotka eivät ole varastossa, jotka tilataan erityisesti asiakkaan toiveiden mukaan.

2) Tuotteet, joiden sinetti on rikkoutunut.

3) Tuotteet, joita ei voi palauttaa terveydellisistä tai hygieniasyistä (esimerkiksi kuulokkeet).

5.4

Avokauppa on voimassa 90 päivää tuotteen vastaanottamisesta. Voidaksesi hyödyntää avokaupan, tuote/tuotteet eivät saa olla käytettyjä eikä tuotepakkaus saa olla avattu tai vaurioitunut. Alkuperäispakkaus tulee aina lähettää mukana. Jos tuote/tuotteet ovat käytettyjä tai pakkaus on rikkoutunut, avokauppa ei ole enää voimassa, ja silloin on voimassa peruutusoikeus.

Lähetä tuote/tuotteet takaisin yhdessä tilausnumerosi kanssa ja kirjoita teksti "Öppet Köp" (”Avokauppa”) palautuslomakkeeseen tai muuhun paperiin. Palautuksen tulee olla pakattu hyvin, jotta se ei rikkoudu kuljetuksen aikana. Suosittelemme lähettämään tuotteen/tuotteet takaisin seurattavaa kuljetustapaa käyttäen.

Peruutusoikeuden käyttämisen yhteydessä sinä asiakkaana olet vastuussa palautuskustannuksista. Huomioithan ystävällisesti, että jos käytät samaa pakkausta, jossa tuote/tuotteet toimitettiin, sinun tulee itse maksaa pakkauksen lähetyskulut. Jos pakkauksen kuljetuskuluja ei ole maksettu, veloitamme 9 € meille ja PostNordille aiheutuneina kuluina.

6. Reklamaatio ja takuu 

6.1 

Useimmat reklamaatiot voi tehdä sähköpostitse, siksi pyydämme, että ET lähetä mitään tuotteita takaisin reklamaation vuoksi ennen kuin olet ottanut yhteyttä asiakaspalveluumme. Ohjeet reklamaation tekemiseen löytyvät tukisivuiltamme.

6.2

Kaikki tavarat lähetetään tarkastettuina ja virheettöminä. Jos tuotteessa / tuotteessa on vastoin odotuksia, on vika, asiakkaalla on oikeus saada tuote korjaamaan tai vaihtamaan uuteen kuluttajaostolain mukaisesti. Jos tuote / tuotteet ovat viallisia, ota meihin yhteyttä 3 päivän kuluessa tilauksen vastaanottamisesta, ja me vaihdamme tuotteen välittömästi.

Noudatamme 3 vuoden valitusoikeutta kuluttajaostolakia. Jotta voisit valittaa tuotteesta, virheen on oltava olemassa alusta alkaen. Et saa itse aiheuttaa virhettä.

Väärän käytön tai asennuksen aiheuttamia vahinkoja ei voida vaatia. Tämä koskee mm. väärin asennetut näytönsuojat, koska tämän tyyppinen tuote vaatii tarkkuutta toimiakseen optimaalisesti.

6.3 

Kaikille toimitettavilla tuotteilla on vähintään 6 kuukauden tehdastakuu toimituspäivästä alkaen, jos muuta ei ole ilmoitettu tuotekuvauksessa.

7. Palautus ja vaihto

7.1 

Jos olet lähettänyt palautuslomakkeen palautuksesi mukana, palautuksesi käsitellään 10 päivän kuluessa siitä, kun olemme vastaanottaneet palautuksen. Jos palautus lähetetään palautuslomaketta, palautus käsitellään manuaalisesti ja se käsitellään 15 työpäivän kuluessa.

7.2 

Jos olet tilannut vahingossa väärän tuotteen tai tuotteen, joka ei sovi sinulle ja haluat palauttaa sen toiseen tuotteeseen, tilaa haluamasi tuote ja palauta tuote, jonka haluat palauttaa meille. 

Uusi tilauksesi toimitetaan sinulle 2–5 työpäivän kuluessa ja palautuksesi käsitellään 10 työpäivän kuluessa, kun olemme vastaanottaneet sen. Kun palautuksesi on käsitelty, saat meiltä sähköpostiviestin ja hyvitämme palauttamasi tuotteen. Hyvitys tapahtuu samaa maksutapaa käyttäen kuin jolla ostos suoritettiin, samalle tilille, jolta maksoit ostoksesi.

7.3

Ei-palautettu tuote

Jos sinun asiakkaana tulee lähettää meille tuote vaihdon, reklamaation, väärin tilatun tuotteen, tuotevaurion tai muun syyn perusteella, jolloin olemme sopineet tuotteen palautuksesta, etkä palauta tuotetta, tulemme laskuttamaan sinulta asiakkaana tämän tuotteen kulun ja hallinnollisena kuluna 20 €.

9. Yhteystiedot

SkalHuset.se
C/O Lowwi AB
Gränsbovägen 4A
15242 Södertälje
Sverige

Sähköposti: support@skalhuset.fi

Asiakaspalvelu: +46 (0)10-1889909
Chat ja puhelin:

Maanantai - Perjantai: 09.00-18.00
Lauantai: Suljettu
Sunnuntai: Suljettu

Yritystunnus: 3157522-9
Yrityksen nimi ja juridinen nimi: Lowwi AB
Hyväksytty yritysverorekisteriin (F-skatt)

10. Force Majeure

Myyjä ei vastaa viivästyksistä, jotka johtuvat olosuhteista, joihin myyjä ei voi vaikuttaa. Esimerkkeinä yleislakko, sota, mellakka, luonnonilmiöt, terrorismi, muuttuneet viranomaismääräykset, tekniset ongelmat, viat sähkö-, puhelin-/datayhteyksissä tai muussa kommunikaatiossa sekä virheet ja viivästykset alihankkijoiden palveluissa yllä kuvatuissa olosuhteissa. Näiden olosuhteiden katsotaan vapauttavan vahinkovastuusta ja muista seuraamuksista.

Kaikki riidat voidaan ratkaista Euroopan komission verkkovälitteisellä riidanratkaisumenettelyllä (European Commission Online Dispute Resolution (EU ODR)).


EU ODR: https://ec.europa.eu

Tuote on lisätty ostoskoriisi