• Ilmainen toimitus alkaen €30*
  • Nopeat toimitukset
  • 90 päivän avokaupan
Ilmainen toimitus alkaen €30*
 Saat aina avokaupan 90 päivän ajanp

1. Yleistä

1.1

Näitä yleisiä ehtoja ("ehdot") sovelletaan, kun sinä asiakkaana ("sinä") teet tilauksen osoitteen www.skalhuset.fi ja siihen liittyvien sivujen ("kotisivu") kautta. Sopimus tehdään sinun ja Lowwi AB:n, yritystunnus 3157522-9 ("SkalHuset"), välillä. Muita tietoja SkalHusetista sekä yhteystiedot löytyvät kotisivulta. 

1.2 

SkalHuset ei Ruotsin lain mukaisesti hyväksy luotto-ostoja alle 18-vuotiailta. Sinun on oltava vähintään 18-vuotias tehdäksesi tilauksen kotisivulta. SkalHuset pidättää yksittäistapauksissa oikeuden kieltäytyä tilauksestasi tai muuttaa sitä (esimerkiksi jos olet antanut virheellisiä henkilötietoja ja/tai sinulla on maksuhäiriömerkintä).

1.3

SkalHuset pidättää oikeuden tuotteiden loppumyyntiin sekä mahdollisiin kuva- ja kirjoitusvirheisiin kotisivulla, kuten virheet teknisissä eritelmissä, virheelliset hinnat ja hinnantasaukset tai virheelliset varastosaldot. SkalHuset pidättää oikeuden korjata ja päivittää virheellisiä tietoja milloin tahansa.

1.4

Kotisivu ja kaikki sen sisältö ovat SkalHusetin tai sen käyttöluvan antajien omaisuutta. Tietoja suojataan muun muassa immateriaalioikeuslaeilla ja markkinaoikeuslaeilla. Tuotenimiä, tavaramerkkejä, kuvia, yrityksen nimeä, grafiikkaa, suunnittelua, ulkoasua sekä tietoja palveluista, tuotteista ja muusta sisällöstä ei saa kopioida tai käyttää ilman SkalHusetin kirjallista lupaa.

2. Tilaus ja sopimus

2.1 

Tekemällä tilauksen hyväksyt ostoehtomme sekä tietosuojakäytäntömme. Täten hyväksyt, että sinä asiakkaana olet tutustunut henkilötietoja koskeviin tietoihin ja suostunut henkilötietojen ja evästeiden käyttöön SkalHusetin tietosuojakäytännön mukaisesti..

2.2 

Ostosopimus solmitaan vasta, kun SkalHuset on vahvistanut tilauksesi ja olet vastaanottanut SkalHusetilta tilausvahvistuksen sähköpostitse. SkalHuset suosittelee, että tallennat tilausvahvistuksen siltä varalta, että sinun tarvitsee olla yhteydessä asiakaspalveluumme.

2.3 

On erittäin tärkeää, että tarkistat tilauksesi ennen oston viimeistelyä. Kun osto on suoritettu, emme voi tehdä muutoksia tilaukseen, osoitteeseen tai tilattuihin tuotteisiin. Mikäli haluat lisätä tuotteita tilaukseesi, pyydämme tekemään uuden tilauksen.

M olet tilannut väärän tuotteen tai haluat peruuttaa ostoksesi, palauta tilaus sen vastaanottamisen jälkeen. Tietoa palautuksesta löydät kohdasta 5.2.

2.4

Tilauksen tekemisen jälkeen voimme ottaa sinuun yhteyttä sähköpostitse ja pyytää sinua arvioimaan ostoksesi tuotteet.
Jos et halua, että sinuun otetaan yhteyttä tämän asian johdosta, ole hyvä ja ota yhteyttä asiakaspalveluumme, niin voimme poistaa sähköpostiosoitteesi näiden postitusten listalta.

2.5

Kun tilaus on suoritettu, voimme lähettää tietoa tuotteista ja tarjouksista sähköpostitse.

2.6

Alennuskoodit eivät koske tiettyjä tuotteita.

3. Maksu, hinnat ja kulut

3.1 

SkalHusetilla voit valita maksutavaksi Walleyn. Kaikki kotisivulla olevat hinnat näytetään euroissa ja sisältävät ALV:in.

Tarjoamme Walley-maksutapaa yhteistyössä Collector Bankin kanssa. Walley kokoaa kaikki tärkeät maksutavat yhteen ja samaan ratkaisuun – valitse suoramaksu verkkopankissa, korttimaksu, lasku tai osamaksu (maksuvaihtoehdoissa voi ilmetä vaihtelua ajankohdasta riippuen). Päätät kassalla, mitä maksutapaa haluat käyttää, ennen kuin vahvistat ostoksen. 

Mikäli valitset korttimaksun tai suoramaksun verkkopankissa, ostohetkellä varataan ainoastaan loppusumma. Maksu veloitetaan vasta, kun tilaus on lähetetty ja olet vastaanottanut lähetysluettelon.

Lasku ja osamaksu tarkoittavat sitä, että saat tuotteet ennen maksamista. Tämän jälkeen voit joko maksaa koko summan kerralla tai jakaa sen pienempiin osiin. Eräpäivät voivat vaihdella ja ne näkyvät sinulle sähköpostitse lähetetyssä laskussa tai osamaksuilmoituksessa, jonka lähettäjänä on Collector Bank/Walley. Mahdolliset lisämaksut näkyvät kassalla ennen ostoksen vahvistamista.

Jotta voit valita laskun tai osamaksun, sinun tulee syöttää väestötietojärjestelmän mukainen toimitusosoite ja sinun tulee olla tilaushetkellä vähintään 18-vuotias. Tilauksen yhteydessä suoritetaan luottokelpoisuuden arviointi, mikä joissakin tapauksissa tarkoittaa luottotietojen varmistamista. Mikäli maksu viivästyy tai sitä ei suoriteta, peritään viivästysmaksu ja viivästyskorko.

Osoitteessa https://www.walley.fi/ näet kaikki Walleyn ja Collector Bankin maksamattomat laskusi.

3.2

SkalHuset tarjoaa ilmaisen toimituksen yli 30 € ostoksille. Huomaa, että ilmainen toimitus ei ole mahdollista tuotteille, jotka voidaan lähettää vain edustajille. Toimituskulut näkyvät kassalla valitun toimitustavan mukaisesti. Kaikki ilmoitetut toimitusajat ovat vain arvioituja toimitusaikoja. Me tai toimittajamme emme voi taata, että ilmoitetut toimitusajat pitävät.

Valitessasi meiltä maksullisen toimitustavan maksat valitusta palvelusta, et siitä, että lähetyksesi saapuu tiettyyn aikaan. Toimituksessa voi ilmetä toimitusaikaan vaikuttavia tapahtumia, joihin me tai toimittajamme emme voi vaikuttaa, kuten sääolosuhteet ja tekniset ongelmat.

PostNord kirjelähetys: Lähetetään tavallisena kirjelähetyksena PostNordin kautta (ei seurantatunnusta). Lähetys toimitetaan ensisijaisesti suoraan postilaatikkoosi. Mikäli lähetys ei mahdu postilaatikkoon, se jätetään oven ulkopuolelle tai vaihtoehtoisesti ripustetaan pussissa postilaatikon/oven päälle.

PostNord express: Lähetetään PostNordin kautta (ei seurantatunnusta). Lähetys toimitetaan ensisijaisesti suoraan postilaatikkoosi. Mikäli lähetys ei mahdu postilaatikkoon, se jätetään oven ulkopuolelle tai vaihtoehtoisesti ripustetaan pussissa postilaatikon/oven päälle. 

Bring-agentti: Lähetys lähetetään lähimmälle Bring-agenttillesi (jäljitettävä). Saat tekstiviestin, kun tilauksesi on noudettavissa.

Budbee box: Sujuva ja nopea toimitus valitsemaasi pakettiautomaattiin. Kun paketti on saapunut, saat tekstiviestin, jossa on PIN-koodi.

Budbee kotiinkuljetus: Seurattava kotiinkuljetus kotiovelle Budbee kanssa valitsemanasi päivämääränä.

SkalHuset pidättää oikeuden muuttaa toimitustapaa sekä meidän että asiakkaan turvallisuuden vuoksi. Huomioithan, että emme koskaan vaihda edullisempaan toimitustapaan kuin minkä olet itse valinnut.

3.3

Noutamattomista/toimittamattomista paketeista, jotka lähetetään suoraan kotiin, postitoimipisteeseen tai pakettiautomaattiin, veloitamme asiakkaalta toimitus- ja käsittelymaksun.
Maksu: 15 €

On erittäin tärkeää, että tilaukseen syötetyt osoitetiedot ovat oikein. Kuljetusyritykset perivät lisämaksun virheellisistä osoitetiedoista (esimerkiksi väärästä postinumerosta). Pidätämme oikeuden veloittaa sinulta asiakkaana tällaisen ylimääräisen kulun.
Maksu: 25 €

4. Toimitus

4.1 

Toimitusaika voi vaihdella ostamastasi tuotteesta riippuen. Arvioitu toimitusaika ilmoitetaan kassalla ja se vaihtelee valitun toimitustavan mukaan.

Huomioithan, että toimitusajan kestoon saattaa tulla SkalHusetista riippumattomia muutoksia. 

4.2

Jos sinulla on lähetys noudettavana postitoimipisteeltä, on sinun noudettava se ilmoituksessa määritetyn ajan sisällä. Tavallisesti paketit tulee noutaa henkilökohtaisesti voimassa olevalla henkilöllisyystodistuksella ja lähetystunnuksella. Saat ilmoituksen siitä, mistä ja milloin paketti on noudettavissa. Ilmoittaminen voi tapahtua sähköpostitse, tekstiviestitse tai tavallisen kirjepostin kautta.

4.3

Alla on kunkin toimitustavan pysähdysajat. 

Bring: 14.55 maanantai - 15.10 tiistai-perjantai
PostNord kirjelähetys: maanantai-perjantai 16.55
PostNord express: 16.55
Budbee: 18.25 - maanantai-perjantai 17.25 - sunnuntai

5. Peruuttamisoikeus ja avokauppa

5.1 

Etäsopimuksen mukaisesti sinulla on oikeus peruuttaa ostoksesi 14 päivän kuluessa tuotteen vastaanottamisesta. Mikäli haluat peruuttaa ostoksesi, ilmoita siitä meille sähköpostitse osoitteeseen [email protected] 14 päivän kuluessa tilauksesi vastaanottamisesta. Sinulla on tämän jälkeen vielä 14 päivää aikaa palauttaa tuote siitä hetkestä laskien, kun ilmoitat meille peruuttamisesta.

5.2 

Tuote tulee palauttaa käyttämättömänä ja alkuperäisessä pakkauksessaan. Varmista, että palautuksesi on merkitty tilausnumerollasi ja että se on hyvin pakattu, jotta se ei rikkoudu kuljetuksen aikana. Sinä asiakkaana olet vastuussa siitä, että tuote saapuu meille ja että se on hyvässä kunnossa vastaanotettaessa. Suosittelemme, että lähetät palautuksesi seurantatunnuksella. Mikäli lähetät palautuksen mukana lähetysluettelon, se helpottaa palautuksen käsittelyä. Kaikki palautukset käsitellään tavallisesti 15 työpäivän sisällä palautuksen vastaanottamisesta.

SkalHuset pidättää oikeuden periä maksun mahdollisesta arvonalennuksesta ja vähentää sen palautettavasta summasta. Pidätämme myös oikeuden olla hyväksymättä käytettyjä tuotteita palautuksena. 

Huomioithan, että mikäli käytät samaa pakkausta, jossa tilauksesi toimitettiin, sinun on maksettava itse lähetyksen palauttamisesta. Mikäli paketin palautuskuluja ei ole maksettu, veloitamme 9 € maksun omien kulujemme ja PostNordin kulujen kattamiseksi.

Hyvitys suoritetaan ilman tarpeetonta viivettä ja viimeistään 14 päivän kuluessa siitä päivästä, jolloin saimme viestisi ostoksen peruuttamisesta. Pidätämme oikeuden pidättää hyvityksen, kunnes olemme saaneet tuotteen takaisin sinulta.

5.3 

Tuotteet, joita peruuttamisoikeus ei koske:

1) Tuotteet, joiden sinetti on rikkoutunut.

2) Tuotteet, joita ei voi palauttaa terveys- tai hygieniasyistä (esimerkiksi in ear -kuulokkeet).

3) Erikoistilauksena tilatut tuotteet. Esimerkiksi varastoon kuulumattomat tuotteet, jotka on tilattu asiakkaan nimenomaisen toiveen mukaan.

5.4

Avokauppa on voimassa 90 päivää toimituksen vastaanottamisesta laskien. Tuotetta ei saa käyttää eikä pakkausta saa avata tai vahingoittaa, jotta avokauppaa voidaan hyödyntää. Alkuperäinen pakkaus tulee aina lähettää tuotteen mukana. Jos tuotetta on käytetty tai pakkaus on rikkinäinen, avokauppaa ei sovelleta, vaan siinä tilanteessa voit käyttää peruuttamisoikeutta.

Tuote lähetetään takaisin tilausnumerolla varustettuna. Lähetyksen tulee olla hyvin pakattu, jotta tuote ei rikkoudu kuljetuksen aikana. Suosittelemme palauttamaan tuotteen seurantatunnuksella. 

Sinä asiakkaana olet vastuussa palautuskuluista. Huomioithan, että mikäli käytät samaa pakkausta, jossa tilaus lähetettiin, sinun tulee itse maksaa palautuskulut. Mikäli paketin palautuskuluja ei ole maksettu, veloitamme 9 € maksun omien kulujemme ja PostNordin kulujen kattamiseksi.

Takaisinmaksu tapahtuu käyttämällä samaa maksutapaa, jolla tilaus tehtiin.

Huomioithan, että mikäli valitset tilauksen yhteydessä muun kuin tavallisen toimitustavan (Standard (Ei jäljitettävä)), sinulle ei palauteta toimituskuluja mahdollisen palautuksen yhteydessä.

6. Vaihto

6.1 

Mikäli olet vahingossa tilannut väärän tuotteen tai haluat vaihtaa tuotteesi toiseen tuotteeseen, tilaa haluamasi tuote erikseen ja palauta sen jälkeen virheellisesti tilattu tuote takaisin meille. 

Uusi tilauksesi toimitetaan sinulle kassalla määritetyn odotetun toimitusajan kuluessa, ja palautuksesi käsitellään 15 työpäivän kuluessa siitä, kun olemme vastaanottaneet sen. Kun palautuksesi on käsitelty, saat meiltä sähköpostin ja hyvitämme sinulle palautuksesi. Takaisinmaksu tapahtuu käyttämällä samaa maksutapaa, jolla tilaus tehtiin.

7. Reklamaatio ja takuu 

7.1 

Useimmat reklamaatiot voidaan tehdä sähköpostitse, mistä johtuen pyydämme, että ET palauta tuotetta ennen kuin olet ollut yhteydessä asiakaspalveluumme. Ohjeita reklamaation tekemiseen löydät tukisivultamme: https://help.skalhuset.se/fi/support/

7.2

Noudatamme kuluttajansuojalakia 3 vuoden reklamaatio-oikeudesta. Reklamaation vaatimuksena on, että tuote on ollut viallinen alusta alkaen. Vika ei saa olla asiakkaan itsensä aiheuttama. Valmistusvirheen reklamoimiseksi sinun tulee ottaa meihin yhteyttä kohtuullisessa ajassa, eli kahden kuukauden kuluessa tuotteen vastaanottamisesta.

Kaikki tuotteet lähetetään tarkastettuina. Mikäli tuotteessa on odotusten vastaisesti vikaa, kuluttajansuojalain mukaan asiakkaalla on oikeus saada tuote korjattua tai vaihdettua uuteen. Mikäli tuote on viallinen jo toimituksen yhteydessä, ota meihin yhteyttä kolmen päivän kuluessa tilauksesi vastaanottamisesta, niin vaihdamme tuotteen välittömästi. 

Virheellisestä käytöstä tai asentamisesta aiheutuneita vaurioita ei ole mahdollista reklamoida. Tämä koskee esimerkiksi väärin asennettuja näytönsuojia, sillä tämän tyyppiset tuotteet vaativat tarkkuutta toimiakseen optimaalisesti.

7.3 

Kaikki tuotteet toimitetaan vähintään 6 kuukauden takuulla.

8. Yhteystiedot

SkalHuset.fi
C/O Lowwi AB
Morabergsvägen 8
152 42 Södertälje
Ruotsi

Sähköposti: [email protected]
Puhelin: +46 (0) 10-1889909

Asiakaspalvelun aukioloajat:

Maanantai–torstai: 10.00–20.00
Perjantai: 10.00–16.00 ja 17.00-20.00

Lauantai ja sunnuntai: Suljettu

Yritystunnus: 3157522-9
Yrityksen nimi ja virallinen nimi: Lowwi AB
Verotukseen hyväksytty

10. Force Majeure

Myyjä ei vastaa viivästyksistä, jotka johtuvat myyjästä riippumattomista olosuhteista, kuten yleisistä työriidoista, sodasta, tulipalosta, salamaniskusta, terrori-iskusta, muuttuneista viranomaismääräyksistä, teknisistä ongelmista, virheistä sähkö-/tele-/datayhteyksissä tai muussa viestinnässä tai alihankkijan palveluihin liittyvistä virheistä tai viivästyksistä, jotka johtuvat tässä määritellyistä olosuhteista. Nämä olosuhteet muodostavat perustan vapautukselle, merkiten vapautusta vahingonkorvauksista ja muista seuraamuksista.

Mahdolliset kiistat ratkaistaan European Commission Online Dispute Resolutionin (EU ODR) toimesta.

EU ODR: https://ec.europa.eu

Nämä ostoehdot on päivitetty viimeksi: 2023-10-12

Tuote on lisätty ostoskoriisi

OSTOSKÄRRYSI

Ostoskori

Määrä: €0

Kassalle