Alla löydät vastauksia usein kysyttyihin kysymyksiin.
K: Onko teillä asiakaspalvelua suomeksi?
V: Asiakaspalvelumme palvelee ainoastaan ruotsiksi ja englanniksi
K: Onko tämä kuori sopiva puhelimelleni tai tabletilleni?
V: Jos et ole varma kannen sopivuudesta, on parasta tarkistaa puhelimesi / tablet-laitteesi mallinumero. Voit tarkistaa tablet-mallisi seuraavasti:
iPad ja Samsung Galaxy Tabletit
iPhone ja Android-puhelin
MacBook
K: Mistä voin lukea lisää esimerkiksi reklamaation tekemisestä?
V: Jos sinulla on kysyttävää esimerkiksi tuotteen palautuksesta tai reklamaatiosta, löydät vastauksen asiakasportaalistamme.
K: Tarjoatteko avokaupan tilauksille?
V: Kyllä, tarjoamme 90 päivän avokaupan siitä päivästä alkaen, kun lähetys on vastaanotettu. Voit lukea lisää täältä: Avokauppa
K: Kuinka palautan tuotteen?
V: Lue lisää täältä:Palauta
K: Onko teillä kivijalkakauppaa?
V: Tällä hetkellä meillä ei ole fyysistä liikettä, emmekä vastaanota vieraita. Kaikki tilaukset tulee tehdä verkkosivustomme kautta.
K: Mitä postikulut maksavat?
V: PostNord Express 2.90 € (ei jäljitettävä), PostNord-kirjetoimitus 1.90 € (ei jäljitettävä).
K: Kuinka pitkä käsittelyaika teillä on palautusten osalta?
V: Kaikki palautukset käsitellään 5 päivän sisällä siitä, kun palautus on vastaanotettu.
K: En ole saanut vastausta sähköpostiini, milloin voin odottaa saavani vastauksen?
V: Kaikkiin viesteihin vastataan 48 tunnin sisällä. Jos vastaat itse omaan viestiisi, se joutuu jonossa alimmaksi ja siksi vastausaika voi pidentyä.
K: Onko teillä alennuskoodia?
V: Lue täältä näkemyksiämme alennuskoodeihin liittyen: skalhuset.fi/fi/info/rabattkod/
SkalHuset.se
C/O Lowwi AB
Morabergsvägen 8
15242 Södertälje
Ruotsi
LY-tunnus: 556881-9238
Ohjekeskuksemme kautta löydät vastauksia yleisimpiin kysymyksiin: help.skalhuset.fi
Tavoitat meidät nopeimmin chatin kautta tai puhelimitse +46101889909.
Tuote on lisätty ostoskoriisi
Määrä: €0
Kassalle